Imorgon börjar man jobba igen da,

Oj vilket underbar dag det var igår i göteborg,
Blev en massa shopping och många nya, fina saker inhandlades :D
blev några nya tröjor, 5 bikinis, klänningar och en massa mer ;D

Plus att man träffade sötnosen Jennie, som har flyttat ner till göteborg (:
var mycket roligt att få träffa henne igen (:

Men man blev ju inte alls för glad på vägen dit ner i alla fall!
Visst att månadskortet inte gäller ändra fram till Gbg, men de borde ju egentligen göra de eftersom de är västa götaland!
men nejnej, så jag fick betala 160 jävla kroner ifrån alingsås - göteborg!
va lagom surt, och man blev ju inte gladare när man köpte en biljett på hemvägen och de kostade bara 41 kr!
menmen, bara att le, skatta och gilla läget,
Fick ju i alla fall ne massa fina saker med hem ;)
Och sen har även min efterlängtade one piece kommit :D
Så det blir att gå och hämta den idag också, så har man något att hoppa in i på kvällarna och bara mysa (:

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och kollar på film med min älskade syster som inte mår så toppen idag "/
Så va gör man inte för sin älskade syster när hon inte mår bra?
jo, man går dit och har en massa mys och försöker få henne att må lite bättre (: <3

Nu är de förövrigt bara 16 dagar kvar till vi åker till Italien och 88 dagar kvar till jag och syrran dra till Ayia napa i 16 dagar ;D
usch va galet det kommer att bli ;)
Haha, sak bli spännande och se hur vi kommer att överleva denna resa asså ;)


Imorgon börjar man jobba igen efter 6 dagars ledig ifrån jobbet,
kommer kännas konstigt att börja jobba igen, men samtidigt kommer det vara roligt att träffa alla igen (:
Nästa vecka är man även på kurs i 2 dagar så det är inte många arbetsdagar kvar nu ;)


// Maria´

Kommentarer
Postat av: Konstig fråga

Konstig fråga kanske, men känner du en kille som heter Svante som jobbar för telenor? Ramlade in på din blogg av en slump och tyckte mig känna igen dig.

2011-06-10 @ 05:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0