Halloj (:

Nu var det ett bra tagsen man uppdaterade här,
och jag känner att jag ska sätta igång med det igen,
dels för att det är skönt att skriva av sig, dela med sig vissa saker och lite annat (:

Det har nog hänt en hel den sen man skrev här, fast det inte är så jättelänge sen..
Har gått och skattat mig en liten bebis som fick heta Tequila,



Jag ångrar verkligen inte en sekund att jag köpte henne, utan tvärt emot.. att jag inte gjorde de ifrån början..
Menmen, nu är min älsking min ialla fall (: <3

Har även gått och blivit blond igen, inte chockande alls! HAHA,
Men själv tycker jag att det är riktigt fint att va lite ljusare fram till sommaren och under sommaren,
solbränd och ljust hårs.. underbart ;D



Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att detta kommer bli så långvarit,
saknar mitt mörka hår nått så extremt mycket när man ser bilder på det,
så det är bara en tidsfråga tills jag är brunett igen ;)


Och snart så är det sommar :D
Eller det är ju typ det redan med tanke på vilket underbart väder vi har haft de nu de senatse (:
Har ju inte varit direkt någon vår heller, utan pang på till sommaren vilket man bara tackar och tar emot ;)

Så om ca. 3 veckor så sitter man i bilen på väg ner till Italien som vaje sommar (:
Men denna gång blir det bara i 3 veckor, men det är verkligen inte fyskamm det heller ;)
För sen ska jag och min älskade syster till Ayia Napa den 22 augusti och vara där i 16 dagar ;D
Ojoj säger ja bara, detta ska bli mycket spännande och se hur vi kommer att överleva detta ;)
Som sara sa,
- Mia, vi skulle behöva ha var sin personlig assistent med oss för att vi inte ska tappa bort varandra och allt!
Haha och det är helt och hållet rätt!
Ska bli riktigt intressant detta ;)


Och här i mariestad är allt sig precis likt!
Samma drama hela tiden, men under den senaste tiden så har det blivit mindre,
tack vara att man har sagt stopp och "gått ifrån" vissa personer...
Men det var ju rätt hemskt egentligen, att se att vissa personer som man hade runt om i sitt liv innan,
kunde orsaka så otroligt mycket drama som man blev indragen i och allt sånt,
uschusch!
att vissa orkar hålla på, fast man är runt 18-22 år!
Men det är ju så, vissa växer ju aldrig upp!



// Maria´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0