6 jobbdagar kvar,

Då har även denna helg gått emot sitt slut,
och denna har inte bestått av lite olika saker och ting (:

Både av jobb, vänner, fest och mys (:
Är ialla fall riktigt nöjd med helgen (:

I fredags efter jobbet så blev de att gå över till Becca en sväng och att sitta där och ta något glas vin bara,
men blev inte alls för långvarit för mina ögon blev allt tyngre och tyngre,
plus att man skulle vara på jobbet 6.00 på lördags morgon så var ju kanske lika bra de,
men tror inte att man gick och la sig efter de,
njenje.. utan då sätter man sig och fixar håret! HAHA,
men är ju inte förvånad eftersom det är ja ;)
men nu är jag mig själv igen :D

Igår efter jobbet så blev det att ta på sig klackarna och sen köra,
var ju tänk att det skulle bli en ändå rätt lugn kväll, eftersom jag även jobbade idag,
menmen, de gick du som de gick!
Så rund om fötterna som jag var igår, vet jag seriöst inte när ja var sist!
HAHA, men men.. det var bara att gå upp idag och jobba och gick förvånas värt riktigt bra :D

Ikväll har de varit mys med Becca framför BB och gottas oss en massa ;D <3

Nu blir det i alla fall sängen och film,
upp rätt tidigt imorgon för att fixa lite saker innan ja börar att jobba (:

Jo, äntligen har ja fått min One piece :D
och fy faaan va ja älskar den :O :D
denna kan man bo i ju :D

Sen är de bara 6 jobbdagar kvar, sen så åker ja till Italien :D <3


// Maria´












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0